Hakukoneoptimointi on noussut pikku hiljaa kaikkien tietoisuuteen. Seurakunnat ja järjestöt ihmettelevät, miksei niiden nettisivut näy hakukoneissa?

 

Seurakuntien verkkohankkeen yhteydessä Kirkon kanavalla julkaistiin 2013 havainnollistava video hakukoneoptimoinnin merkityksestä. Oikeastaan kysymys on samasta asiasta kuin bloggaamisessa: Sivustolla julkaistaan sellaista materiaalia, joka kiinnostaa ihmisiä.

 

Vaikka video on pari vuotta vanha, se on edelleen ajankohtainen. Esimerkiksi kuolema-aiheesta hakutuloksissa kärjessä on Valvira (jos Wikipedia jätetään laskuista), eikä mikään seurakunta. Kela sentään on jäänyt Evankelis-luterilaisen kirkon jälkeen.

Pelastus-haulla Kirkko ja Seppo Välimäen Tulta!-sivusto kamppailevat tasaväkisesti pelastuslaitosten kanssa.

Tässä asiasssa olisi varmaan petrattavaa.

Janne Ansaharju | Artikkelit: 23

Olen sisältömarkkinoinnin evankelista, kuten isossa maailmassa tavataan sanoa. Missioni on viedä Sanaa kaikelle kansalle julistamalla viestinnän autuudesta. Innostun luonnosta, bloggaamisesta ja lippupallosta.


porno indir gay porno gay porno porno indir gay hikayeleri istanbul escort istanbul escort