Tiedottaja, viestintävastaava tai muu kristillisen seurakunnan tai järjestön sisällönsuunnittelija, pohditko millaisessa muodossa seurakunnan pitäisi julkaista sisältöjään?

Digitaalisen markkinoinnin guru Jeff Bullas listasi huhtikuussa 2014 ”10 taktiikkaa, joita sinun pitäisi käyttää sisältömarkkinoinnissa”.

Vertailin Jeffin luotteloa omana listaamme, johon keräsimme 11 taktiikkaa seurakunnan viestinnän tehostamiseen. Erot ovat yllättävän pieniä. Ne syntyvät lähinnä siitä, että me esittelimme Facebookin ja Twitterin erikseen, kun Bullas niputtaa ne sosiaaliseksi mediaksi. Meidän mielestämme kaikki listallamme esitellyt ovat osa somea.

Bullasin listalta lehdistötiedotteet, infograafit ja slideshare-esitykset ovat ainoita, joita meidän TOP-11 -rankingistamme ei löydy. Niistäkin infograafit olemme maininneet laajemmassa listauksessamme, Seurakunta somessa – 22 taktiikkaa seurakuntaviestinnän tehostamiseen -kirjassa. Kirjan voit tilata mm. Adlibris-verkkokaupasta.

Jeff Bullas: 10 taktiikkaa sisältömarkkinointiin

  1. Blogi
  2. E-kirjat
  3. Videot
  4. Infograafit
  5. Slideshare-diaesitykset
  6. Sosiaalinen media
  7. Sähköpostimarkkinointi
  8. Lehdistötiedotteet
  9. Webinaarit
  10. Suosittelut

Riemuviesti: 11 taktiikkaa seurakuntaviestinnän tehostamiseen

  1. Blogi
  2. Facebook
  3. Twitter
  4. Uutiskirjeet sähköpostiin
  5. E-kirjanen
  6. Artikkelit
  7. E-kirja
  8. Todistukset
  9. Suosittelut
  10. Webinaarit
  11. Videot

Tilaa ilmainen pikaoppaamme.

Janne Ansaharju | Artikkelit: 23

Olen sisältömarkkinoinnin evankelista, kuten isossa maailmassa tavataan sanoa. Missioni on viedä Sanaa kaikelle kansalle julistamalla viestinnän autuudesta. Innostun luonnosta, bloggaamisesta ja lippupallosta.